Open Innovation Forum: Solucions a reptes d’innovació

El proper 5 d’octubre  tindrà lloc l’Open Innovation Forum, una trobada on les empreses llencen reptes propis per resoldre, i els grups de recerca de les principals universitats catalanes treballen per proposar solucions innovadores als problemes empresarials plantejats.

És una oportunitat de mantenir reunions concertades (bilateral meetings) entre empreses i investigadors que permetrà explorar noves oportunitats per desenvolupar projectes innovadors.

Aprofita per conèixer en un sol dia i en un mateix espai nous processos d’innovació col·laborativa!

És una iniciativa de la Universitat de Barcelona, la Fundació Bosch i Gimpera, la Universitat Autònoma de Barcelona, el Parc de Recerca UAB, la Universitat Politècnica de Catalunya, l’IQS Tech Factory, ACCIÓ i Expoquimia-World Chemical Summit.

Dia: 5 d'octubre de 2017
Lloc: Fira de Barcelona