Inicia’t en la Bioemprenedoria amb el curs «Claus per Bioemprendre»

La Fundació Bosch i Gimpera, juntament amb l’Associació de Biotecnòlegs de Catalunya, Biocat, CataloniaBio i la Fundació escola emprenedors, organitzen la sisena edició del curs «Claus per Bioemprendre», amb l’objectiu de compartir les experiències de bioemprenedors catalans amb llicenciats i investigadors en ciències de la vida i biomedicina, per tal que aquest intercanvi sigui font de motivació per a noves iniciatives. El curs compta també amb el patrocini de la Fundació Dr. Antoni Esteve.

Actualment és difícil escollir el futur professional. Convertir-se en bioemprenedor i crear el nostre propi negoci al voltant d’una oportunitat en biotecnologia o biomedicina és una realitat cada cop més freqüent i interessant. Les companyies d’èxit contenen una barreja especial d’ingredients: persones amb la intenció clara d’ajudar a resoldre problemes reals, una solució o descobriment científic que es pot posar en pràctica, capital, propietat intel·lectual, un model de negoci sostenible, i capacitat per comercialitzar-lo.

En aquest curs es presentarà  l’experiència personal dels més importants bioemprenedors de Catalunya, al capdavant de companyies innovadores i internacionals. Ells explicaran de primera mà: – Quan una idea és realment una bona oportunitat? I com la puc protegir? – Quin és el millor model de negoci per tirar endavant la meva idea? – Com puc formar el millor equip? – Necessito finançament? Si el necessito, on el trobo? – Quins són els principals riscos de les petites companyies? – Com evolucionen les companyies, i què he de tenir en compte per al futur? – Quins problemes, riscos i oportunitats m’esperen durant el procés? Amb la finalitat que els alumnes coneguin els encerts, fracassos, problemes, i satisfaccions que comporta bioemprendre.

El preu total del curs és de 50 euros (els socis d’ASBTEC i membres del Grup UB gaudeixen d’un preu reduït de 30 euros).

El curs consta de quatre sessions: 3,10,17 i 24 de maig de 2016
Hora: 18.30 a 20.30h
Lloc: Centre Esther Koplowitz (CEK), Auditori Esteve (Planta Altell). C/ Rosselló 149-153, Barcelona 08036
Inscripció i programa: www.fbg.ub.edu/clausbioemprendre