Let’s UB! Jornada d’Innovació i emprenedoria de la UB

13/07/2021

Let’s UB! és la primera Jornada d’Innovació i Emprenedoria de la Universitat de Barcelona. Neix de la col·laboració entre els diferents grups UB, que al llarg dels anys han treballat de manera conjunta per a impulsar el talent, la creació d’idees innovadores i el naixement de projectes que volen tenir un impacte positiu en l’entorn.

Al llarg de la jornada els assistents podran participar en tallers, mostra de startups i spin-offs UB, xerrades, taules rodones, fòrum d’inversió i tindran l’oportunitat de generar contactes dins de l’ecosistema emprenedor de Barcelona.

El propòsit de la jornada és ser el primer punt de trobada presencial entre la comunitat emprenedora de la UB (alumnes, ex alumnes, investigadors i professors) i l’ecosistema emprenedor de Barcelona, així com visibilitzar el talent i capacitat d’emprendre i el talent de la
comunitat UB.

L’FBG organitza la taula rodona “Emprendre des de la Ciència”, on participaran:

• Laszlo Bax, Cofundador i CEO – Braingaze
  • Isabel Trillas, Sòcia Fundadora i Directora d’ R+D – Biocontrol Technologies