Inici / Investigadors / Creació d'empreses

ASSESSORAMENT I SUPORT A LA CREACIÓ D’EMPRESES

L’Àrea de Creació d’Empreses de la Fundació Bosch i Gimpera facilita la transferència de coneixement a través de la creació d’empreses de base tecnològica, d'empreses basades en el coneixement, i Spin-offs.

Els objectius de l'Àrea de Creació d'Empreses són promoure l'esperit emprenedor, acompanyar els emprenedors de la Universitat de Barcelona en temes de negocis i gestionar les empreses participades per la societat Cultura Innovadora i Científica (CIC-UB).

L'Àrea de Creació d'Empreses està formada per un equip humà multidisciplinari, amb professionals que han cursat estudis de postgrau i MBA i que tenen una llarga experiència empresarial tant a Europa com a Amèrica.

L'Àrea de Creació d'Empreses forma part del Barcelona Institut d'Emprenedoria -UB (BIE) i de les unitats de valorització d’ACCIÓ.

FASES EN LA CREACIÓ D'UNA EMPRESA

L'Àrea de Creació d'Empreses en xifres:

Informacions d'utilitat

Fitxa dels Serveis de l'Àrea de Creació d'Empreses / Normativa UB / Finançament

Potser també t'interessa

L'Àrea de Creació d'Empreses col·labora amb: Barcelona Institut d'Emprenedoria- UB (BIE) / Càtedra d'Emprenedoria / Alumni UB / ACCIÓ / Barcelona Activa

Enllaços d'interès

Formulari Idea de Negoci / Pla de Negoci